neděle 4. března 2012

Front shirt.

Konečně!
Konečně jaroooo!:) Věřím tomu že už se počasí bude jen zlepšovat. Respektive musí protože jsem si už koupila sako a nemůžu se dočkat až si ho vezmu :) 
Dneska byla krásná neděle. Odpoledne jsem jela do kavárny s kamarádkou a pak jsme se učily občanku. Já jsem strašněj kafoman !:/:D A příští týden nevím jak to bude s postama, jelikož píšeme 8 písemek. :/
Měla jsem na sobě mojí oblíbenou košili a novou sukni, kterou mám stejnou jako Leonka :) 
Mám na fotkách takové zajímavé vlasy, no :D..

Doufám že jste měli stejně krásný víkend, jako já!:)







16 komentářů:

  1. taky mám strasnou radost ze je jaro!!:D

    OdpovědětVymazat
  2. Odkiaľ je tá košela je krásna :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. chtěla bych mít u nás takové teplo abych mohla chodit v sukni!! ..sluší ti to moc:)

    OdpovědětVymazat
  4. ty máš nádherné nohy a košile se mi strašně líbí!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný :) Taky se už těším až budu moct nosit sako

    OdpovědětVymazat
  6. odkud a za kolik máš ty přenádherné botičky ? :))

    OdpovědětVymazat
  7. skvělá košile, a ostatní mi říkají různě, ale nejčastěji asi pepi, pepčo ;)=)

    OdpovědětVymazat
  8. Boty jsou luxusní, sukně také, krásná to slečna. :)

    OdpovědětVymazat
  9. krásná sukně,tenhle outfit se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem doufala že už bude hezky, ale dnes začalo sněžit tak jsem doufat zase přestala. Moc hezký outfit

    marketatrpisovska.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Taky se mi to moc líbí, košile i sukně, moc ti to sluší :) Kolem nohy máš náramek? To mě nikdy nenapadlo, každopádně to vypadá skvěle :)

    http://living-in-curliness.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Vážím si vašich názorů:)*