čtvrtek 15. března 2012

Tunika

Mám na sobě skvělou hand-made tuniku. Musím si nějakou koupit, je skvělá, potom boty, které už vás určitě nudí, když se objevují v každéém druhém postu :/:D. A abych nezapomněla, nový ear cuff!

Dneska jsme byly fotit u kostela, je tam krásně a hrála nám tam i hudba, haha :D
A taky konečně vysvitlo sluníčko! 
Mějte se krásně a já zítra zase v Praze , huhuu!!:)




 












22 komentářů:

  1. nejvíc se mi líbi ear cuff, ale zadnej nemuzzu poradne sehnat:// :d

    OdpovědětVymazat
  2. boty máš super, tak ticho a nos ich!! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. poslední fotka je nádherná!:) a ty boty i tunika se mi moc líbí:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta tunika je skvělá :) A ty boty jsou super, takže je nos klidně často :D

    OdpovědětVymazat
  5. ty boty jsou krásné!
    připomínáš mi Petru Karllson :)

    OdpovědětVymazat
  6. ta tunika je zajímavá... každopádně ty máš super nohy!

    OdpovědětVymazat
  7. tyyjo máš krásný nohy! sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  8. skvělý blog! moc Ti to sluší ;-)
    sleduji!

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. bože, ty máš tak skvěle hubené nohy:) jinak outfit je moc pěkný,

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. ty boty jsou fakt krásné a ear cuff ještě lepší :) já ho měla vyhlídlý v H&M na zličíně, ale pak ho tam neměli. Ty jsi hodná! :D já jí prostě musím mít, je skvělá viď ? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tyhle boty nudit NEMŮŽOU! A tunika je taky úžasně zábavná a ty jsi v ní beautiful!! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  13. Ta tunika je úžasná :-) Stejně tak boty :-)

    OdpovědětVymazat
  14. tvoje vlasy jsou nejdokonalejší! :) moc ti to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty máš tak tenoučký nožičky! A ta tunika je spolu s těmi černými silonkami a botami skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  16. perfekní, zajímavé...a navíc krásný boty! :)

    OdpovědětVymazat
  17. tá tunika je super aj ear cuff, ja zháňam trošku menší jemnejší :)

    OdpovědětVymazat

Vážím si vašich názorů:)*