čtvrtek 19. dubna 2012

Forteen Girl

Tak mě tu zas -skoro po týdnu- máte :-)
A jsem hned o rok starší! (Ne dělám si srandu, jsem starší přesně o 8 dní od té doby co jsem se vám ozvala naposled, ale můj rodný list hlásá že už dva dny se mohu hrdě nazývati čtrnáctiletou :-D)

Na vysněné dárky sice nedošlo, ale kytiček bylo požehnaně:-)
A abych nezapomněla - mám chytrou maminku, která ví že jeden z nejlepších dárků pro mě je oblečení, ale musím si ho vybrat já, tudíž nejlepší dárek jsou peníze :-D
Takže snad již brzy budu moct alespoň jednu položku z Wishlistu odškrtnout !!



Nejlepší udělátko na drdoly!!

Lak - dárek ode mě, pro mě .. forever alone !
Bytheway na nehty nekoukejte :-(
A bytheway, názory vás milovníků i hejterů mě mi přes týden moc chyběli, takže snad se teď když už sluníčko se směje z oblohy déle, nebudu vás tolik zanedbávat:-)

A co, urazila by vás malá narozeninová giweaway?:-P:-)

Mějte se krásně, přežijte/užijte si pátek a brzy na viděnou (slyšenou? čtivou?..)

11 komentářů:

  1. Tak teda všechno nej .) ...a ten drdol je dokonalej ;)

    OdpovědětVymazat
  2. všechno nejkrásnější přeju:) PS: Myslela jsem si, že ti je patnáct! Vypadáš na starší :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj:) Nominovala jsem Tě na svém blogu. Tak se podívej,jestli chceš!

    OdpovědětVymazat
  4. a já už jsem měla patnáct, konečně :D
    všechno nejlepší a krásné šaty :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nominovala jsem tě na Versatile Blogger Awards, tak se podívej jestli chceš ;)
    http://styleinheart.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-awards.html

    OdpovědětVymazat
  6. pěkné fotky a máš boží barvu nehtů!:D:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty drdoly jsou s tim opravdu precizni:)
    http://jewerellytobuy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Ten drdol máš udělaný pomocí takové té houbičky, co vypadá jako na mytí nádobí? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Beautiful!

    I really like your blog, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    OdpovědětVymazat

Vážím si vašich názorů:)*