neděle 20. května 2012

DREAM SHOES, DREAM FRIEND

 Znáte ten pocit když vejdete do obchodu, čapnete ty nejbláznivější nejhezčí boty, jdete je ukázat mamce s tím, že vám je stoprocentně nekoupí a ona se usměje a řekne ať si je koupíte? Ne?
 Já už ano.

Tohle byla láska na první pohled! Jenom musím vymyslet kam si je vezmu,hlavně co nejdříve:-)

Jaké jsou vaše vysněné boty?:)


PS: Kdo pozná o jakém úžasném, skvělém, dokonalém, nejlepším bobikovi bude další post??:-)

<3:*

18 komentářů:

  1. Panebože, jsou nádherný! Odkud jsou?.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou z Jannis Shoes na Václaváku :-) Děkuju moc:))

      Vymazat
  2. Ty jsou tak nherné ! Nějaké takové bych přesně chtěla ! Jsou naprosto úžasné !!! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Áááá !! Tak ty jsou úžasný <3

    OdpovědětVymazat
  4. teda, ty jsou hustodokonaloúžasnénejlepší)) umírám z nich))
    jo, jo, jo storyofcloset, jste dvě nejkrásnější blogové princezny))

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsou boží!
    Moje mamka už ani na moje ukázky dokonalých bot nereaguje :D

    OdpovědětVymazat
  6. ty jsou božskéé!<3 ..já chci takové, ale černé! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou vývývývývýborný!) Šup sem s Viki, hahaha!)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou opravdu dokonalé! Naprosto mě uchvátila jejich barva ;)) z kama jsou?

    OdpovědětVymazat
  9. tie farby,všetko,nádherné botičky
    a samozrejme že coco :)

    OdpovědětVymazat
  10. chci je vidět z boku a už se těším na tvoje fotky :)

    OdpovědětVymazat
  11. božský, naprosto božský!:) takový pořádně letní!

    OdpovědětVymazat

Vážím si vašich názorů:)*