středa 30. května 2012

May Random

 Dnes pro vás mám random fotky z května, a jelikož jsem tento měsíc dostala mojí milovanou zrcadlovku, fotek je opravdu hodně takže se rozmýšlím že udělám i May Random 0.2..
 Chtěli byste?:)

Jinak stále probíhá GIVEAWAY !! Zkuste to :)

Mějte hezkou středu, pěkný zbytek týdne a úžasný víkend, já se určitě zase brzo ozvu ! <3














PS: Omlouvám se za menší blogovou neaktivitu, ale jelikož jsem ultrahyperflákač a dohánění známek nechávám na poslední chvílí, mám teď ve škole docela honičku ..


20 komentářů:

  1. jéé, Viktorka :)
    fotky jsou moc povedený, taky bych chtěla zrcadlovku, udělej určitě další random))

    OdpovědětVymazat
  2. prej fotek je hodně :D
    klidně jich dávej do jednoho článku víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to myslela jako že jich je hodně celkově a proto nejspíš budou dva články :D)
      Ok :)

      Vymazat
  3. skvělý fotky:) ta kočka nebo co to je (:D) je roztomilá! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky, jde vidět rozdíl ve focení, se zrcadlovkou je to mnohem lepší!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky :)
    http://www.stylebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. jo já mám taky honičku jak... ještě píšeme ty srovnávací testy ty jsou děsné
    ale fotky se povedly :)

    OdpovědětVymazat
  7. podľa mňa by ich mohlo byť v jednom článku omnoho viac :) krásne,zrkadlovka musí byť úžasná!

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi pekný blog :) a fotky sú podarené :) .. Sledujem :)))

    OdpovědětVymazat
  9. taky chci zrcadlovku :(
    krásné fotky, určitě udělej další random ;)

    OdpovědětVymazat
  10. To kočičí miminko!) Krásný fotky.

    OdpovědětVymazat
  11. Amzing blog! I really love it!!!

    What do you say to follow each others blog on GCF and bloglovin to keep in touch this way?

    My best wishes,

    www.nicoleta.me

    OdpovědětVymazat
  12. Další nová zrcadlovka mezi blogerkami, hehe :) Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  13. Super! :) budeme se těšit na zbytek, koukni ke mě! :)

    OdpovědětVymazat
  14. fotka toho Václavákuuu!)) naprosto boží!!)

    OdpovědětVymazat
  15. zrovna jsem nasla tvuj blog a hned sleduju, mas krasne fotky! a predposledni post kamaradky v mint kalhotech me uplne nadchl!!
    hodne stesti do blogovani a jestli budes mit cas, mrkni ke mne na blog:)
    krasny den
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Vážím si vašich názorů:)*