úterý 5. června 2012

BRACELETS TO LOVE

 Neberte to jako "new in", nesnáším to. Berte to jako malý tip na to si povinně pořídit!:-)
 Na tyhle náramky jsme koukaly už s Vikinekočičkou, ale za cenu 150Kč mi nepřišly až TAK nádherné. Ale když jsem je dnes u nás v HM viděla za 30Kč, bylo rozhodnuto. Ty jsem tam nemohla nechat ani omylem!!:) Nejvíc by se mi líbil bílý, který ale ve slevě nebyl. No a jelikož jsem se mezi těmi nádherně-letně-neonovými barvami nemohla rozhodnout, mé zápěstí budou zdobit oba:-).
 Tak alespoň něco na mě bude barveného!:-) A vy ostatní - šup šup do HM, aby vám tam nějaké zbyly!


PS: Hra na klavír byla celkem tragédie, ale už nepropadám takže :-D....    O:-)


Krásné úterý!

<3

17 komentářů:

  1. Já měla v ruce ty samé,pak jsem je ale vrátila ,mají už je skoro všichni .

    OdpovědětVymazat
  2. jsou skvělý, 150 bych za ně taky nedala, ale u nsá v HM beztak slevněný nebudou vubec :/
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  3. Je škoda, že je má už spousta lidí/ Teda ten zlatý hlavně. Ale jsou dokonalé, pokud na ně v H&M narazím, jsou moje!)

    OdpovědětVymazat
  4. Jestli budou i u nás za 30Kč tak ani nepřemýšlím a beru je!! 150 se mi za ně taky dávat nechtělo, jinak jsem se u nich v H&M zasekla snad vždycky, když jsem tam byla!:D

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou super, za 30Kč bych je brala taky!

    OdpovědětVymazat
  6. já je chci, já je chci, chci, chci, chci :DD
    škoda, že se teď do HM asi nedostanu, musím vymyslet jak je vyrobit.

    OdpovědětVymazat
  7. Á škoda, od nás je HM dost daleko =D Ale za tu cenu bych je brala ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda,že se tam jen tak nedostanu :/ Jsou fakt moc hezký♥

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem se zamilovala do toho lososového<3!

    OdpovědětVymazat
  10. Sú krásne :)

    http://stylebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. WOOOOW:) ja mám skvelý článok na ne ale na diy, a príde mi to skvelé, takže možno sa do neho pustím, inak u nás H&M nie je takže škoda.. ale sú vážnne nádherné:)

    OdpovědětVymazat
  12. škoda, hmku mám děsně daleko, ale jsou děsně krásné, budu ti je závidět :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahh. Dnes jsem byla v HM . A nemohla jsem je najít(
    Jsou nádherný uplněě :)

    OdpovědětVymazat
  14. cože za 30,-??? to neplatí, já je potkala za 150,- a právě proto jsem si je nekoupila..

    OdpovědětVymazat

Vážím si vašich názorů:)*