čtvrtek 28. června 2012

MALTA 2012

 Opět jsem se dlouho neozvala, ale teď k tomu mám dokonce důvod. A to, že se flákám na Maltě! Přináším vám pár fotek, snad se budou líbit:-)..
 Moje vysvědčení je katastrofa, takže jsem ráda že tam nebudu na předávání !:D Co máte na vysvědčení vy?:) A jinak, pořád nemůžu uvěřit, že už jsou prázdniny!! o_O

Ale musím říct že se už těším domů, na kamarády a na to až se všechno, včetně blogu, vrátí do normálu!:-)

Mějte se nádherně a zítra si užijte POSLEDNÍ ŠKOLNÍ DEN 2011/12!!!!

pa:*












MTV Island of Malta! Flo-Rida, Will. I. Am and Nelly Furtado live!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








16 komentářů:

  1. To vypadá všechno tak nádherně!) Na vysvědčení mám 6 dvojek, takže pohoda:P Už se strašně těším, až pojedu na konci měsíce na Mallorcu!<3

    OdpovědětVymazat
  2. Je to tam krásný.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Sákra, užíváš si! Taky bych hned někam jela :)

    OdpovědětVymazat
  4. pffff já ti závidím:D:P já si musím ještě pár dní počkat než odjedeme s miláčkem do Bulharska:)

    jinak krásné fotky a s vysvedčením se tady chlubit nebudu, protože opravdu nemám čím:D- je katastrofální:D

    OdpovědětVymazat
  5. chci na maltuu <333333 bože ty fotky sou úžasný!)) to není féér, taky chci někam jet haha.
    já takomu taky nemůžu uvěřit, že ty prázdniny jsou už tady, tenhle rok mi strašně moc utekl .. :D
    noo .. já mam 2 trojky a 3 dvojky .. joo na konci devítky no :D

    OdpovědětVymazat
  6. wow tam je krásne!! :) hrozne rada by som tam niekedy išla

    OdpovědětVymazat
  7. jé, ty se máš! na Maltu bych hned jela, užij si :)
    a jo! těším se na poslední den ve škole moc...a pak už jen akce a kamarádi, yess!

    OdpovědětVymazat
  8. skvělé fotky:)
    Užij si to tam:)

    OdpovědětVymazat
  9. tady se ale někdo má :D :D nádherné fotky, hezky si to tam užívej ;)

    OdpovědětVymazat
  10. hned bych taky jela, je to úžasný!:)

    OdpovědětVymazat

Vážím si vašich názorů:)*